查看更多

倒退华尔兹

Battle Royale (Feat. Panther) (VIP) - Apashe

《独占欲》将军的BGM   


Hear the sound of the bells when we log on

我们降临之时便听到钟声响起

And the boys unleash hell when there was none

战士们释放的地狱烈火熊熊燃烧

Blood thirsty when the dogs put their paws on

如恶犬一般面目狰狞渴望鲜血的滋养

You gon'tell the medic put a little bit of gauze on

叫你的医生尽快准备绷带为你缠上

Put em on the battlefields where they're dead

踏着战场上的尸体走向前方

Ain't no nas tryin to miss what I say 

我的号令无人违抗 

Ya man's a bh put a purse on'em

你的人经不住诱惑

Gettin'wild nas throwing red dots on'em 

冷酷的杀手已经将枪 口瞄准他们的胸膛 

I'm the general 

我是将军 

I could be worth somethin' 

我不是普通人 

My soldiers is ready to put a black hearse on'em 

我的士兵已经为敌人 准备好了黑色灵车 

Bring'em to the wake recommend a requiem 

战后我们将为他们唱响安魂曲 

Then throw'em in the pit and throw a little bit of dirt on'em 

然后将他们丢进深坑 向他们身上洒下一点泥土 

Dirt on 'em throw a little dirt on'em 

泥土向他们身上洒下一点泥土 

Trigger fingers in the air I put a little work on'em 

随时准备扣下扳机我已经瞄准了敌人 

Work on'em put a little work on 'em 

已经瞄准了敌人 

Trigger finger in the air I put a little dirt on'em 

随时准备扣下扳机 我已经瞄准了敌人 

Put a little dirt on'em 

向他们身上洒下一点泥土 

Work on'em put a little work on em 

已经瞄准了敌人 

Trigger finger in the air I put a little dirt on'em 

随时准备扣下扳机我已经瞄准了敌人 

 

 

评论
热度(26)
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据
©倒退华尔兹 | Powered by LOFTER